Мета: ознайомити дітей із першою навчальною книгою; вчити слухати і розуміти усне висловлювання, відповідати на запитання, вступати в діалог, обґрунтовувати свою думку; практично ознайомити зі змістом понять: автор, його прізвище, назва книжки, обкладинка, корінець, сторінка; ознайомити з новими словами; учити спостерігати за лексичним значенням слова (омоніми, синоніми); розвивати артикуляційно-вимовні вміння, фонематичний слух, увагу, мислення, збагачувати словниковий запас дітей словами, що є назвами Державних символів України, формувати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички; виховувати бажання працювати разом, учитися читати, берегти книгу.
Обладнання: Букварі, заховані у портфелях дітей; казковий будиночок, карта-шлях до казкового будиночка; картки з відповідями до запитань, прямокутники жовтого і блакитного кольору для роботи в парах; ілюстрації для пояснення значень слів — назв Державних символів України; лист від мешканця казкового будиночка, паспорт Букваря, звукозапис-звернення книжки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий