вторник, 2 апреля 2013 г.

Урок 3 (читання) Тема. Практичне ознайомлення з поняттями «слово», «речення». Бесіда на тему «Літ­ні розваги». Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання «Рятівники»


Мета: формувати практичне уявлення про номінативну роль слова і про речення як засіб вираження думки; учити порівнювати слово і речення; ознайомити зі способом умовного позначення слів і речень; учити добирати слова, близькі за значенням; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; формувати дружні взаємини.
Обладнання: повітряні кульки із завданнями (якщо є змога, наповнити кульки гелем, зв’язати разом, підв’язати нижче корзинку з лялькою Петром П’яточкіним, якщо — ні, то намалювати плакат із зображенням хлопчика на повітряних кульках, а кульки надути окремо); карта змагань зі стовпчиками для балів кожного загону; спеціальні зошити у клітинку для графічного зображення звукових схем слів і моделей речень із про­писаними вчителем зразками, предметні малюнки.
Хід уроку

Комментариев нет:

Отправить комментарий